Blog,  Magazine,  News

Vogue Magazine: The Rise to Fame

De wereldwijd toonaangevende distributie Vogue werd gelanceerd in 1892.

Langer dan 10 jaar was het tijdschrift wekelijks een sociale distributie en verwierf het tot ver in 1906 zijn bekendheid nadat het eigendom van eigenaar was uitgewisseld. De nieuwe verwerver, Conde Nast, handelde snel; het tijdschrift naar het buitenland brengen, waardoor het toegankelijk is in 9 verschillende landen. Op deze manier transformeerde hij het tijdschrift in een tweewekelijkse distributie met artikelen met een dame-gedreven idee naast de nadruk op stijl.

Prevalentie door de jaren heen

Vogue magazine staat al meer dan een eeuw effectief stand en heeft zich ontwikkeld met de menselijke vooruitgang. De belangrijkste prestatie van het tijdschrift hangt af van het pitchen van de juiste gegevens op het ideale moment. Dames in de Verenigde Staten bleken tijdens de Tweede Wereldoorlog voor hun ontwerppatronen met het oog op de oorlogen in het buitenland steeds meer afhankelijk van Vogue. Het was vanaf nu dat het tijdschrift de extravagante perusers kreeg die uiteindelijk hun meest vertrouwde aanhangers zouden worden. Tijdens de Grote Depressie verspreidde het tijdschrift Vogue artikelen over een redelijke stijl, wat het een echt noodzakelijke lift gaf om er een voorloper van te maken.

Vogue Magazine was een van de belangrijkste tijdschriften die foto’s in hun tijdschriften presenteerde; dames konden niet alleen leren over stijl en het ook onderzoeken. Dit maakte het een instant prestatie onder de dames. Ze hadden de mogelijkheid om zich des te effectiever te identificeren met design en tegelijkertijd hun onderscheid te uiten. Het was ook toen instant kledingstukken opengingen en al snel hadden dames de mogelijkheid om dure texturen te vervangen door gematigde kleding.

De effecten die een significant effect hadden

In de jaren zestig begon Vogue magazine op deze manier modellen te benadrukken die de beroepen van tal van bekende verschijningen voortstuwden. Diana Vreeland was de nieuwe hoofdredacteur die de aandacht vestigde op de dames- en gewone uitgaven van het tijdschrift. Vanaf het jaar 1971 werd Grace Mirabella de hoofdredacteur en maakte ze maandelijks maandelijks Vogue-magazine. Ze voegde zich bij een paar sterke veranderingen in het tijdschrift en de cursus breidde zich definitief uit; van 450.000 tot 1,4 miljoen.

Haar vervanger en de huidige hoofdredacteur Anna Wintour heeft het tijdschrift als een extreme prestatie gezien. Ze beeldde broeken af ​​als populaire gemakkelijke kleding voor dames door dames in broeken aan de voorkant van het tijdschrift te plaatsen. Ze heeft ook een sleutelrol aangenomen bij het presenteren in vogue-patronen. Met de bekendheid een extreme chef te zijn, duwt Wintour haar arbeiders zeker hard.

Tegenwoordig heeft Vogue magazine een stroom van meer dan 11,3 miljoen en 1,3 miljoen online gebruikers, met dames tussen de 18 en 50 jaar. Het is 1 jaar geleden dat het ‘Sound Body Initiative’ binnenkwam; vasthouden aan dunne modellen en modellen met voedingsproblemen.

Geavanceerd Vogue Magazine

Ze zijn ook online geopend en zijn een opmerkelijke held van financieel onderlegde, geautomatiseerde activiteiten. Als u een jaarlijks Vogue Magazine-abonnement kiest, krijgt u aanzienlijke investeringsfondsen! Vogue is toegankelijk op het web en tablet podia en tijdschriftuitgaven kunnen worden gelezen op de iPad, iPhone, Androids en verder op Windows 8. Het tijdschrift wordt wakker terwijl het doorleest en het is echt het meest geavanceerde antwoord voor alle tijdschriftliefjes.

Geautomatiseerde tijdschriften nemen voortdurend de alomtegenwoordigheid op vanwege hun veelzijdigheid en accommodatie. Geautomatiseerde tijdschriften van Vogue zijn zeer intuïtief en hebben een stralende uitstraling. In het geval dat u van het tijdschrift Vogue houdt, ga dan op een gegeven moment eco-accommoderend en koop vandaag nog geavanceerde kwesties. Je krijgt niet alleen de kans om glanzender, vormen van de stof te lezen, je zult ook de hele tijd een boom sparen.